Narnia på Odense Teater
Så var vi lige i teatret og se juleforestillingen Narnia med efterfølgende gåtur hvor vi så julelysene i Odense. Super god tur. Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag 🙂
Så var vi lige i teatret og se juleforestillingen Narnia med efterfølgende gåtur hvor vi så julelysene i Odense. Super god tur. Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag 🙂