Dimission

Endnu en dimission. Denne gang skulle vi sende fem skønne elever videre til nye kapitler i deres liv Dagen bød på taler fra både undervisere og elever, hyggeligt samvær samt en masse kram og tårer. Tak til alle for en rigtig hyggelig, højtidelig og festlig dag Stort tillykke til Laura, Peter, Sara, Joakim og Mie