Idrætsstævne
Vi har været til det årlige idrætsstævne i Esbjerg. Medaljerne har bare dryppet ned på vores unge mennesker. En super god tur hvor vores unge mennesker var super modige, seje og virkelig gjorde deres bedste. Vi er så stolte af jer alle!!! Selvom den har stået på 60 meter løb, boldkast, spydkast, længdespring eller svømning…

