Tur til Bregninge Kirke
Så gik dagen med en super dejlig tur med “ud i det blå” holdet. Turen gik til Bregninge kirke og helt op i tårnet. Her var den smukkeste udsigt og vind i håret herefter kørte vi videre mod Valdemar slot og Troense havn hvor vi spiste madpakker og en enkelt modig elev hoppede i vandet…

